2012/02/04

-24

Aš nesu tikra vilnietė ir vargu ar kada būsiu, bet šita mintis mane visai džiugina kai važiuoju autobusu namo pas mamą į kauną. Šiandien visai juokinga buvo (per ašaras) kai sakiau draugui, jog turbūt esu vienintelė Vilniuj, kuri neturi ne tik darbo, bet ir kompo. Ir vistiek noriu bendraut su visuomene, taigi karts nuo karto ir čia parašau. Norėjau pasidalint su jumis savo vaikiukais koliažais. Darau juos laisvalaikiu. Darbalaikiu? Užsieny nusiperku žurnalų (Vogue, Jalouse, L'officiel (nes lietuviškas SUCKS)) ir visus juos sukarpau. Kai paėmu juos po kurio laiko į rankas, labai savęs nemėgstu. Pažadu,kad prieš tai juos perverčiu ir pasidomiu mados naujienomis ir senienomis. Aleliuja.

pažiūrėkit,pakritikuokit ir man parašykit.
kaip sakė vienas mano sutiktas suomis būgnininkas-have a nice the rest of your life...

1 komentaras: